לחברה גדולה בתחום הרווחה דרוש/ה תומך/ת טכני/ת
למתן מענה ראשוני לעובדי החברה.
היקף משרה: מלאה
מיקום : פארק המדע, רחובות
הגדרת התפקיד: תמיכה פרונטלית וטלפונית בעובדים טיפול בתקלות, השתלטות מרחוק על מחשבי הארגון, עבודה מול מערכת קריאות שירות עמידה ביעדים. השתלבות בצוות מקצועי ואפשרויות התפתחות בתחום דרישות:
ניסיון של 4 שנים לפחות בתמיכה בסביבת DOMAIN עם כ-500 משתמשים. ידע ומיומנות בתקלות תקשורת, רשת, אופיס וציודי קצה. תודעת שירות גבוהה יכולת עבודה בצוות יכולת עבודה והתמודדות בתנאי לחץ הסמכות microsoft- יתרון
מייל: irithebh@gmail.com